جمعه ۱۱ آبان
بی جفت شعری از حسن رسولی
از دفتر رسولی در حسن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۲:۱۹ شماره ثبت ۱۱۵۶۳۸
بازدید : ۹۸ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب حسن رسولی
|
بی جفت
کاشکی تو را پیوند بزنند
با سینه من
یاکریم تنهایی من
جفتت کو؟
بوسه های مهرت کو؟
صدای دل بهار کو کو+یت کو؟
دیده ام جوجه هایت را
در دهان زاغان
نازنین تخم هایت کو؟
بر دهان موش ها دیده ام
اینان شهر را به فضیلت فضله هایشان رسانده اند
بیدار شو!
یاکریمم باغ و بوستان و گلارانت کو؟
دوستان و یاران و بهارانت کو؟
باز آ به سینه ام
آه آشیان سینه ام کو؟
لانه ات همدم باد است
یاکریمم سینه ام را موش ها خورده اند
چون جوجه ها و تخم های تو...
ای یاکریم بی جفت مانده ام
برگرد
سینه بر بادم تو را می خواند...
کو کو
کو کو
کجاستند دوستان و یارانم
نوبهارانم کو کو...
یاکریمم هو هو
دیگر نغمه های بادم
کو هو
هو کو...
نازنینم یاکریمم
یارکریمم نازنینم...
|
نقدها و نظرات
|
درودها بزرگوار گران قدر ممنون از مهر و لطف و شاگردنوازی تون🙏🌹🙏❤️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود