جمعه ۲ آذر
وارونه شعری از مریم چایلی خزان
از دفتر سوته دل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۴۵ شماره ثبت ۱۱۵۶۲
بازدید : ۱۱۶۰ | نظرات : ۵۹
|
دفاتر شعر مریم چایلی خزان
آخرین اشعار ناب مریم چایلی خزان
|
فیلسوف ..
کوزه گر شد ..
کوزه میساخت
و کوزه گر وسط میدان شهر فلسفه میبافت ..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.