سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    کمی جرعه عشـღـق

    شعری از

    آنیل اچلار

    از دفتر قلم سفید نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۴۳ شماره ثبت ۱۱۵۵۲۹
      بازدید : ۳۸۵   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    کمی جرعه عشـღـق 
    عاشق که  نمی فهمد 
    درد دلدادڪَی چیست؟ 
    عشق چیست ؟
    مگر می‌شود غم شوی 
    اندوه شوی 
    در خود شکسته شوی 
    بیداری این خواب نافرمان چیست 
    دو قلب دارم 
    ویک سودای بی سر 
    دلم را به دریا می‌سپارم 
    یکی در چشم 
    یکی ابر و آسمان 
    یکی تابوت بی تشیع 
    یکی در جسم خود
    مگر این تڪرار اشڪ‌هاي گـریـان 
    سرم در قفس های نامهربانان 
    مگر این مردن اجباری 
    در دست 
    در قفس جبر زندگی
    همه بیزارند 
    مگر این زندگی و دقائق چیست ؟
    کسی که عمیقاًدوستت دارم
    مگر تو از خزائنه یادم روی
    کسی چه می داند 
    که ضربان قلبم 
    بی" تو "؛
    بی ریتم نت می نوازد 
    حتی لحظه ای بی عشق "تو "
    من هرگز نلغزیدم
    نفس‌ڪشیدن‌را نبلعیدم 
    دل به کویر میزنم 
    این درد درمان ندارد 
    روزی می دانستم 
    که فراموش‌م خواهی‌ڪرد 
    عاشق که میشوی 
    عشق سنگ سردیست 
    این تڪرار اشڪ‌هاي قصه ی دلی 
    هیچکدام 
    درک تونیست...
    #آنیل_آچلار 
    #قلم سفید 
    2022/12/07
     
     
     
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۵۱
    درود بانو
    پر احساس و زیبا بود خندانک
    شاهزاده خانوم
    جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۵۵
    درود بر شما باااانو آنیل عزیز خندانک
    زهره دهقانی ( شادی)
    پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۲۶
    سلام و درود
    عاشقانه ای زیبا با غمی در اعماقش⭐💐


    شاد باشید
    محمد قلی پور
    جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۵۵
    درود بر شما🌹🌹🌹
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0