فصل دل
من از عشق
بالاترم
عاشقم
عاشق ترم
آنکه جان
با عشق
میسپارد
هم منم
کاش
این عشق
جانم را
بگیرد
بی تو
دلم
با آنکه
میمیرد
یکیست
برای من
جمله تویی
حرف تویی ،
جان ،
تمام عشق من
تویی
درد
منم
آنکه
به عشق تو
بمیرد
منم
هر روز را فصل جدید زندگی ببینید
عاشق چه فصلی هستید
همان فصل هر روز برای شما تکرار می شود
فصل محیط را با فصل دل اشتباه نگیرید
ما در دل یکی از همین فصل ها آمدیم و از دل یکی از همین فصل ها هم به سر فصل دیگری خواهیم پیوست . . .
هر روز ، هر روز ، هر روز ، تمام نمی شوند جز با ما که زودتر از هر روز تمام می شویم
ما بیشتر از هر روز تمام می شویم و هر روز تا هروز که اجازه هر روز بودنش را داشته باشد ، هر روز هست
هر روز یادآور هم باشیم
باهم و در کنار هم باشیم
از مرگ نترسیم
اما برای تمام روز های خوب این دنیا دلتنگ باشیم
در تمام روزهای سخت ، کسان خوبی در کنار ما هستند
و این روزها را در روزهای دیگری می فهمیم که پر از دلتنگی ست . . .
امید بخش و زیبا بود