حجاب یعنی آرامش
امشب قرارِ واسَمون
یه مهمونِ جدید بیاد
از دوستایِ باباست و من
نمیشناسم اون و زیاد
بابا میگه تا اومدن
بگو سلام آقا عِماد
خوش اومدید به خونَمون
خوشحال شدیم خیلی زیاد
گفتم به روی چشم بابا
این حرف و می سپارم به یاد
حالا بِرم آماده شَم
خیلی سریع و مثل باد
باید که خوش لباس باشم
اِی کاش مامان نظر می داد
یه تیپِ خیلی خوب زدم
گفتم مامان بِهم میاد ؟
مامان نگاهی کرد و گفت
بله چرا بِهِت نیاد
فقط یه نکته ای گُلم
این مهمونی چادُر میخواد
باید که با حجاب باشیم
وقتی که نا محرم میاد
حجاب برای ما مِثه
یه چترِ تو بارون و باد
برای آرامش خدا
حجاب رو داده پیشنهاد
چادر حجابِ برترِ
خدا این و اَزَت میخواد
باید به حرف های خدا
تو داشته باشی اعتماد
حالا بُرو آماده شو
صِدایِ مهمونا میاد
خلاصه با یه چادر ِ
سفید و گُل گُلی و شاد
رفتم به سمتِ مهمونا
گفتم اَگه خدا بخواد
از چادرِ قشنگِ من
مهمونِمون خوشِش میاد
وقتی من و دیدن یِهو
گفتند همه با اِتحاد
دختر چقدر قشنگ شُدی
چادر چقدر بِهِت میاد
همونجا فهمیدم خدا
خوبیِ بَندَشو میخواد
حجاب واسه آرامشِ
چادر به هر کسی میاد
این یادگاری و به ما
حضرتِ زهرا هدیه داد
شاعر : علیرضا قاسمی
.:.:. تکثیر و کپی برداری مجاز می باشد .:.:.
بسیار بجا و زیباست