جمعه ۲ آذر
اندوه کاغذهای کاهی شعری از علی تفکری (صابر)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۳۹ شماره ثبت ۱۱۵۲۲۹
بازدید : ۳۲۱ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر علی تفکری (صابر)
آخرین اشعار ناب علی تفکری (صابر)
|
در برکه ی خشکیده می بینم تباهی را
وقتی که هامون می سراید مرگ ماهی را
اضلاع تاریکی شب را می شمارم تا
پیدا کنم بالاتر از رنگ سیاهی را!
در دخمه ی تاریکِ فهم خانه می خوانم
تحلیلِ پرواز کبوترهای چاهی را
وقتی لهیبِ آتش غم خرمنم می سوخت
دیدم به چشمان خودم سِقط نگاهی را
ناباورانه در هیاهوی غم و شادی
خط می زنم از باورم رویای واهی را
راه نفس تنگ است و من بیهوده می جویم
از جزر و مد سینه ام امکان آهی را
شاید شبی در لابهلای دفتر شعرم
افشا کنم اندوه کاغذهای کاهی را
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بزرگوار نگاهتان زیباست | |
|
درود جناب خوشرو از این که این حس خوب را به شما منتقل کردم، خرسندم. | |
|
درود و سپاس از تذکر درست جنابعالی | |
|
درود جناب رضوی سپاس از نگاه زیبای جنابعالی | |
|
درود جناب فاضلی نژاد سپاس از نگاه زیبای جنابعالی | |
|
درود بانو طبع و نگاهتان زیباست. | |
|
درود بانو و سپاس از لطفتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به به
من که لذت بردم
خیلی زیبا و دلنشین بود