جمعه ۲ آذر
بلبل شعری از فریال امینا
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۴۵ شماره ثبت ۱۱۴۸۱۰
بازدید : ۱۹۴ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب فریال امینا
|
کوچه مان آباد بود
بلبل از شاخه پرید
شهرمان تاریک است
بلبل از شاخه پرید
میترسید
می لرزید
از آسمان باران گلوله می بارید
کوچه مان بود آباد
بلبلی روی گلی لانه گزید
شهرمان شد تاریک
بلبل از شاخه پرید
...
مزین به نقد جناب احسانی فر
خیر کثیر نصیبتان🙏🏻🌱
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر شاهزاده مهربان🌹🙏🏻 زیبا می بینید با جان ودل نقدها را میپذیرم حتما برایم بنویسید همچنین عزیزم سرشار از انرژی باشید❤️🌱❤️ | |
|
زیبا میخوانید متقابلا شما شاعر گرانقدر🌹🌹🌹🌹 | |
|
بادرود وسپاس ازشما جناب احسانی فر بابت نقد🌹🌹فرمایشات شما صحیح امید است که در سایه ی مهر پروردگار قلمتان نویسا و مانا باشید | |
|
زیبا می بینی ناز بانو جان🌹❤️ | |
|
سپاس از حضور شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار بسیار متفاوت از کارهای دیگرتون
چیزی بنظرم رسید برای گفتن.. اما
تکیه بر جای استادان نتوان زد به گزاف
مگر اسباب استادی همه آماده کنم
شاد باشی و شاد زی