درود استاد و سپاس از مهر حضورتان
راستش گرفتار بودم
و قت نمی شد خدمت برسم
اما امروز وقت کردم آن کتابی که معرفی کردید را دانلود کنم
و تا قسمتی بخوانم
کتاب پر محتوایی و فکر میکنم تا پایان سوالاتی را پاسخ بگیرم اما نه آن سوال را
فعلا در یک جمله گیر کردم
کسی بهتر و داناتر از شما در این زمینه نیافتم تا به اشتراک بگذارم
این جمله:
..احد واحد هم هست
اما هر واحدی احد نیست
اگر حوصله و البته وقت داشتید و اگر مقدر بود یا اینجا یا خصوصی از بیانات شما استفاده می کنم
اما توضیح:
واحد بودن اجزا پذیر است
اما برای خداوند یگانه و، احد، این واحدیت باید باید به شکل دیگری باشد
که او را تجزیه و مرکب نکند..
اگر در ادامه کتاب به جواب نرسم با اینکه مطالب زیادی می اموزم باز آن سوال اصلی یعنی چگونگی ذات خدا و نحوه ارتباط او مخلوقات بی جواب می ماند..
البته در مورد نوع ارتباط و محیط بودن او تاکمی می توان توجیه کرد
اما شکل اول سوال باقی ست
فعلا:
احد، واحد هم است
اما هر واحدی احد نیست
ممنون از شما جناب احسانی فر
در پناه خدا
بسیار هم عالی و دلنشین
موفق باشید جناب حسنی بزرگوار 🍁🍁