جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
غســلِ میّت می کنم با اشک های دم به دم
جرئـتِ مــردن ندارم، پس فراموشــم نکــن
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
در عبــور بی صــدای لحظه های زندگی
خاطرات تلخ و تیره می کشد روزی مرا
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
آتشــے جـامــانده ام در زیر خاڪـستر، ولــی
شعله شعله سـوخــتم از ســردے این روزگار
#بهـــاره_طــــلایــی
|
نقدها و نظرات
|
درود و احترام جناب استکی سپــاس از نگاهتون🙏🙏🙏 | |
|
درود مهربانوی عزیز❤❤❤ سپاس لطف و محبتتون🙏🙏🙏🙏 زیبا نگاهید💞 | |
|
درود و احتــرام جناب مزینانی بزرگوار سپــاس از لطف نگاهتون🙏🙏🙏 | |
|
درودها مریم بانوی عزیز و بااحساااااس❤❤❤ سپاس از نگاه زیباتون💞💞💞 به عشق باشید🌹🌹 | |
|
درود و احترام🍀🍀🍀 سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تک بیت های زیبا و غمگین بودند