جمعه ۲ آذر
شاخه ی گل شعری از فریال امینا
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۳۹ شماره ثبت ۱۱۴۳۳۴
بازدید : ۱۹۲ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب فریال امینا
|
(شاخه ی گل)
تقدیم به شهدای سانحه هواییc130
که درتاریخ پانزده آذر هشتاد وچهار اتفاق افتاد. سروده شده در بیست وشش دی ماه هشتادوچهار
دریک روز دل انگیز
گل ها شدند مسافر
برای تهیه گزارش
شدند عازم بنادر
چه عاشقونه اون ها
بارسفر روبستند
بایک نگاه ساده
کوچکردند ورفتند
پروازی عاشقانه
درروز سه شنبه
بچه های رسانه رفتن از آشیانه
رفتنشون غم انگیز
یادشون جاودانه
تقدیم باد این شاخه ی گل
به یاران رسانه
|
نقدها و نظرات
|
درودها برشما🙏🏻🦋🦋🦋روح تمامی رفتگان شاد وفرجام همه نیک | |
|
سلام برشما امیدوارم در پناه یزدان پاک قلمتان نویسا باشه🙏🏻🌹
| |
|
درود بر شما روح تمامی رفتگان شاد🙏🏻🙏🏻 سپاس گزار وجود تک تک اساتید محترم هستم از خداوند که درمحفل شعر نابم حضور دارید 🙏🏻🌹🦋🦋
| |
|
سلام برشما
شاعر گرانقدر سپاس گزارم از حضورتون🌹🌹 آمین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.