جمعه ۲ آذر
نبودن های تکراری شعری از سینا عباسی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۲ شماره ثبت ۱۱۴۱۸۳
بازدید : ۲۵۰ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب سینا عباسی
|
ســرم لبــریــزِ از فکــرت، و شــایـد گــاه میریزی
کــنــارم نیــســتـی امـــا، بـه افــکـــارم گـلـاویــزی
دلـم بـا تـوسـت ای آنـکـه، سفــر کردی تـو از پیشم
بــرای ایــن زمیــنِ دل، تـو آب و خـاک و من ریـشم
تـــو رفـتی و نفهمیدی که مـن خشکیده تر گشتم
کــمـی رنـجـــور و زرد و عاقـبت افتاده تر گشتم
فراوان تر بیـا ای دوسـت، بیـا اینجــا که مـن تـنــهام
فراوان تر از ایـن که هسـت، فراوان تــر از این ایـــام
بــه روی خــواب ناز چشـم،بکـش حجـم ردایـت را
و جریـان ده کمــی درعرش، پژواک صدایـت را
تـو گـر مـن را زنـی بر چنـگ، با دسـت سـزاوارت
شـوم راضـی به مضـرابی که هسـت آنجـا گرفتارت
تــو را مــن از زمیــن و از زمــان شــایـد طلبکارم
و پـنـداری ز عشــق تــو همــه گــویـند گنــهکارم
و شــایــد تــو بــدهــکـاری، بــرای داغ ایـن قلبم
که بـــادی می وزد هــر دم به دامــان پــر از دردم
شگفتـا راه عشـق ایـن اسـت و مـرد جـاده می خواهد
حریفـی سخــت جان و امتحـان پس داده می خواهد
غریبـم، جـز تو میدانـم که بر رخشـم سـواری نیسـت
صدایـت میزند انــدوه مـن، جز تو بهــاری نیسـت
مـــرا آخـــر چـــه بــاکــی از نـبــودن های تـکراری
تـــو را دارم، تـــویــی که در دلـــم جــای ابد داری
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما | |
|
سپاس از شما | |
|
سپاس از تلطف همایونی شما استاد قلم تان سبز مثنوی نوشته بودم البته :) | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیباست