جمعه ۲ آذر
همسفــــــر شعری از لیلا شیرخانی
از دفتر همسفــــر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۱:۲۷ شماره ثبت ۱۱۴۱۰
بازدید : ۱۱۳۴ | نظرات : ۱۱۲
|
آخرین اشعار ناب لیلا شیرخانی
|
همسفـــــــــر
ای همسفر لحظه های غمناک
همنشین قدیمی،
هم نواي دل نمناک
لبخند ت آرامش هر روز
چشمانت آشیانه ي آرام
با تو
دستان من
رویای پرواز را مي نويسند
و شوق پریدني تا بیکران
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.