يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب سمانه فربد
|
عشق
محدود به زمان نیست!
شاید از لحظهای در قرون وسطی
عاشقت شدم
و از ضربهای که خوردم
امروز فراموشی دارم.
شاید در دورانی که هنوز
انسان ناطق نشده بود
چون تو حرف زدن نمیدانی.
شاید نشانی نبود
تا نامهها به مقصد برسند
یا تلفنی نبود تا صدایت را شنیدن.
شاید در دورانی که عکس نبود
فیلم نبود
نیست
چقدر دستهایم خالیست!
ما کجا،
ما کی
آشنا شدیم ؟!
(سمانهفربد)
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها
سپاس که من رو میخونید🙏🏻 | |
|
صد درود بانو⚘
ممنون که من رو میخونید🙏🏻🙏🏻 | |
|
صد درود و سپاس
و همچنین 🙏🏻🙏🏻 | |
|
درودها نور بانو⚘ ممنونم از لطف شما | |
|
دروها و سپاس فراوان جناب زارع🙏🏻🙏🏻 ممنونم از همراهی اشعارتون عالیه! افتخار میدید⚘ | |
|
صد درود و سپاس که من رو میخونید 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود