چهارشنبه ۷ آذر
ناله هجران شعری از روح اله سلیمی ناحیه
از دفتر عشق سیاه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۴ شماره ثبت ۱۱۳۹۱۱
بازدید : ۲۷۵ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر روح اله سلیمی ناحیه
آخرین اشعار ناب روح اله سلیمی ناحیه
|
شبی نالیدم ازهجرت که برمن دردِسنگین این شد
یکی ناگه سر از معنا مرا هم درد و غمگین شد
روایت ها شد از چنگش چنان سر ناله ها می زد
یکی تار از جفا نالد یکی از هر چه مسکین شد
نبود از شعر و شیدایی دلی مهر از غزل خواند
عصادزدیده چون کوری که برهردیده بدبین شد
لبی اهسته گفت ای دل که عشق اتش زند جان را
یقین عشقی نبود از دل که باغم ناله نفرین شد
پریشان حال اگر ساقی دمی بیند دل از عاشق
وصالش را نمی سازدبه عشقی راکه چرکین شد
رهی گر نام عشق امد نه فریادی شود باید
که بالعل وشکرگفتن نه چون هرقصه شیرین شد
«روح اله سلیمی» ناحیه
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و احترام جناب ایوری عزیز عشق وقتی واقعیتش را نشان می دهد قریب صد چرکین می شود
مثلا همه ما عاشق خداییم حالا اگه کسی بگه دروغ نگو تو اصلا ب خدا عشقی نداری تازه خیلی هم ناراحت می شویم ولی حقیقت این است بهترین نمونه عشق چرکین عشق انسان مدعی به خداست عشقی که همه چیزش را خودمان می چینیم و اکثر عشقی که در جامعه است جز مادر به فرزند ان هم در چند سال اول عشق در حقیقت در همه وجود دارد و در همه روشن می شود ولی همه در طمع و هوس عشق را چرکین می کنند البته این نظر من است چه بسا اشتباه باشد 🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود