درود بر شما خواهر فهیم و ادیبم سرکار خانم بهرامی
به عنوان یک برادر کوچک از شما خواهش دارم در جواب کامنت ها سعه ی صدر داشته باشید
من مطمنم که سرکار خانم کاسیانی موافق اغتشاش و آمدن در خیابان نیستند چرا که تا الان باید رفته بودند
من هم موافق شما هستم با آمدن در خیابان و ایجاد اغتشاش
هیچ چیز حل نمیشود وقتی آگاهی در کار نباشد
فقط فرصت طلب ها و اراذل و اوباش از آب گل آلود ماهی میگیرند و به اسم مردم ایران تمام میشود
ملت ایران بارها ثابت کرده اند که پای کشورشان و دین شان
جان میدهند
مگر باکری ها و همت ها و شفیع زاده ها
محمد جهان آرا ، باقری، چمران، فکوری، شیرودی، ستاری،
حججی، وخیل کثیری از شهدا از آسمان آمده بودند
از همین ملت بودند
الان تنها چیزی که لازم است بصیرت است
و از صف دشمن جدا شدن،
والله قسم دشمنان ما، در فکر تجزیه ی ایران هستند
آب در آسیاب دشمن نریزیم
مسئله را به حاشیه بردن و خدای نکرده بی حرمتی به هم
دردی دوا نمیکند
سرکار خانم کاسیانی بانویی آگاه و اندیشه مند هستند
یکی از معایب اظهار نظر تایپی عدم فهم حالات کلامی هم است
همه یک چیز را میگویند ولی با لحن های متفاوت
الان ادیب گرامی جناب زارع
مطالبی را فرمودند که درست و منطقی و به جا بود
حال باید ایشان را متهم به خیلی چیزها کنیم
در حالی که من مطمن هستم و یقین دارم جناب زارع
چنان قلب عطوف و رحیمی دارند که همیشه به فکر دیگران هستد تا خودشان
برای شما بهترین ها رو آرزو میکنم
در ضمن هر یک از کامنت های بنده در صفحه ی شما
وصله ی ناجور بود از طرف من مختارید پاک کنید
یاعلی
آگاهی تنها فاکتوری است که میتواند در برابر ظلم و جور ایستادگی کند.
مکتب امام حسین علیه السلام مکتبی آگاه گرایانه بوده نه صرفا توتالیتر ، حضرت برای دستگیری امت آمدند نه برای مچ گیری آنان، ایشان کشتی نجات بودند نه قایق هبوط
ای کاش کمی قدر همدیگر را بیشتر بدانیم و به جای نزاع و
برادر کشی و آب در آسیاب امپریالیسم کذب و فریب،
آگاهانه مطالبات خود را طلب کنیم و زیر بار هیچ ظلمی با هر عنوانی نرویم
مسئله شماره ی یک ایران عزیزم اکنون امنیت است و لاغیر
در سایه ی امنیت است که میتوان به گفتمان واقعی رسید
بارها گفته ام با آتش زدن سطل زباله و بانک و آمبولانس
صدای اعتراض ما شنیده نمیشود
ای کاش کانال های دروغ پراکنی بی بی سی و ایران اینترنشنال بگذارند ملت فهیم ایران حرف خودش را بزند
و دروغ و فریب جوانان ما را به کشتن ندهد
هنوز داغدار مهسای عزیز هستیم و صد البته جوانان دیگری که داغشان را بر دل پدر ومادر گذاشتند.
به جای دست یاری دادن به سخنان لندن نشین ها و واشنگتن خواب ها، همه با هم، هم دولت، هم حکومت هم مردم دست از
بی خردی برداریم و خودمان به داد خودمان برسیم
ایام عزت مستدام