شنبه ۳ آذر
گل نسترن شعری از رحیم فخوری
از دفتر برکه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۴۶ شماره ثبت ۱۱۳۸۲۷
بازدید : ۲۷۱ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب رحیم فخوری
|
یادت می آید!؟
گلفروشی میدان آزادی را؟
وقتی من وتو . . .
می ایستادیم جلو مغازه
وازپشت شیشه زلالش
تومحوبوته های نسترن ها می شدی
ومن . . .
غرق تماشای
چهره زیبای پیچیده در
روسری گلدارت
اینک
که تو رفته ای
ومن هروزم را
بارها وبارها می آیم و
می ایستم جلو آن مغازه
ومی کاوم . . .
تخیل شیشه آینه وش را
بی تعلل بخاطرش می آورم
صورت زیبایت را
اما بجای روسری . . .
باگلهای وحشی نسترن
می پوشاند گیسوی پریشانت را
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از لطف شما سرکارخانم شاهزاده خانم⚘🙏 | |
|
بادرود واحترام ،ممنونم استادجناب آقای استکی⚘🙏 | |
|
سلام وعرض ادب خدمت جناب آقای احسانی فر ارجمندوباتشکر از اظهار لطفتان🙏⚘ | |
|
ممنون از لطفتان سرکارخانم ادیب⚘🙏 | |
|
بادرودواحترام . ممنوم ازحضور تان جناب آقای زارع🙏🙏🙏⚘⚘⚘ | |
|
بادرود وبسی احترام،ممنونم از ابراز لطفتان🙏⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوشمان آمد
درودتان
در پناه خدای مهربانتان