دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر میلاد غریبی زاده
آخرین اشعار ناب میلاد غریبی زاده
|
اولین ستاره پاییز
لبخند خجالتیش در آسمان سرخ شده
تاریک در نور محو خورشید
یک ماه جدید به کندی طلوع
هاله شده در مه گوگرد
کمی برهنه
گونه فسفری
اپیلاسیون فاز هلالی
بین زمین و ستاره ها
اعمال عشاق وجود دارد
گریه ها و زخم ها و فریادهایشان
ولی یک عاشق خودساخته
غرور سرسخت را خفه می کند
نشسته با خاطرات زنی
خفه شده در قلب پردرد من
سوزاندن یک بیداری دائمی زنبق, اکلیل در طلا
تنفس سرد شب
یک جهان خشن در حال گسترش
صور فلکی قبول می کنند
یک ستاره سقوط کرده
ستاره بخت من است که
به سمت من سقوط می کند
من انفجارهای او را درک می کنم
هبوط چشمگیر او
به بی ربطی نارنجی یک تنهایی زیبا در حال مرگ
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود
موفق باشید