پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
گفته بودم: هر چه "دارم یا ندارم مالِ تو"
زندگی در سرد و گرمِ روزگارم، مالِ تو
لشکرِ چنگیزِ چشمانت که قلبم را گرفت
خوب دیدی، هست شهرِ بیحصارم مالِ تو!
سالها ماندم به پایت بلکه همراهم شوی
این خیالِ خام، امّا خوشگوارم مالِ تو!
حال، بیدی خستهام افتاده در آغوشِ یأس
نیست دیگر چترِ سبز و سایهسارم مالِ تو!
گوهرِ اشکی که میجوشد به روی گونهام
از مغاکِ دیدۀ اندوهبارم، مالِ تو
جز دلم چیزی ندارم تا که تقدیمت کنم
سوزِ این صدپارۀ بر غم دچارم مالِ تو
میروم "من" هم از این دنیا به زودی، نازنین!
دفترِ شعر و قلم در کولهبارم، مالِ تو!
عکسِ تو در قابِ رؤیاهای دورم مالِ من
شعرهای خفته بر سنگِ مزارم مالِ تو
#محمدعلی_سليماني_مقدم ۲۹-۰۶-۱۴۰۱
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس دوست ارجمند و زیبا سرایم به مهر خواندید 🙏🌺🙏 | |
|
سلام و عرض ادب جناب خوشرو، دوست گرامی و فرهیختهام سپاسمند نظر لطف شمایم به مهر خواندید. 🙏🌺🙏 | |
|
سلام و عرض ادب جناب محمدی بزرگوار سپاس از لطفی که به بنده و سیاهمشقهایم دارید. 🙏🌺🙏 | |
|
درود و عرض ادب جناب استکی بزرگوار بر شما نیز تسلیت باد در پناه حضرت حق باشید. 🙏🌺🙏 | |
|
درود بر دوست ادیب و ارجمندم جناب احسانیفر سپاسگزار لطفتان هستم پاینده باشید. 🙏🌹🙏 | |
|
درود و بیکران سپاس جناب زارع دوست ادیب، بزرگوار و فرهیختهام 🙏🌺🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود 👏👏🌺🌺