شنبه ۳ آذر
از دل شعری از محمد صادق جلیلی موحدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ۰۹:۵۳ شماره ثبت ۱۱۳۵۶۶
بازدید : ۱۶۱ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر محمد صادق جلیلی موحدی
آخرین اشعار ناب محمد صادق جلیلی موحدی
|
می نویسم از دل ، می نگاری از جان
من ز اعماق وجود ، تو ز ژرفای نهان
این یکی خط به خط و آن دگر نقش به نقش
من دهم شرح تو و تو زنی نقش گمان
هر یکی خط من است منشعب از رگ و پی
نقشهایت همه چون برگِ گلها لرزان
می چکد اشک من از گونه هنگام رقم
خنده ات نقش زند همچو گل روی لبان
با تفاوتهایی که میان من و توست
هر دو هستیم چنان کودکی سرگردان
عقل در جوش و خروش که شویم چون دگری
عشق گوید نکند که بگردی نالان
همه امید من این شده کآئی تو به عقل
عشق بشناسی و من بشوم دست افشان
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی بزرگوار از محبت شما سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب جناب احسانی فر از بذل توجه و دقتی که به سروده های اینجانب دارید و التفات شما سپاسگزارم . اگر پیشنهادی دارید از آن با کمال میل استقبال می کنم. موفق و مؤید باشید
| |
|
درود بر شما جناب حاجی پور از محبت شما سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود