جمعه ۲ آذر
آوازه شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ ۰۱:۵۰ شماره ثبت ۱۱۳۱۰
بازدید : ۱۱۴۷ | نظرات : ۶۱
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
از سَر لطف ،
رویایی ترین کلامم را
بر شانه ی کلاغ ِهمسایه نوشتی
آوازه اش آویز گوشهای
دشت خزان دیده شد
و دشت، چه مادرانه
گیسوان قحطی زده ی درخت انگور را با آن زینت داد
از روزی که
باد، هو هو کشان درخت را به تارج برد
کلاغها
زیبا ترین لباسهایشان
را به من بخشیدند.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.