جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مسعود میناآباد مسعود م
آخرین اشعار ناب مسعود میناآباد مسعود م
|
سلام
اگر هزار زنبور لبانم را بگزند
نوش بادم یک بوسه عسل
بانو...
غزل بخوان ،
و با زمزمه های شیرین لبانت
مرا بر گردان به بیکرانه های اتل متل
توضیحات تکمیلی
...
نیش زنبور ،
کاسه ای عسل ،
یک جرعه غزل
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.