جمعه ۲ آذر
بوی ترنج شعری از سجاد نخعی پور (ناخدا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۰۱ شماره ثبت ۱۱۲۸۲۹
بازدید : ۱۶۵ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر سجاد نخعی پور (ناخدا)
آخرین اشعار ناب سجاد نخعی پور (ناخدا)
|
دست تو بــوی ترنج و چـشم تو نیلوفریست
ناز آهــــو داری و عــــطر تـنت بـــوییدنیست
گــــر بـــه چـــــشمم آیـــی و نــشـــناســــمت
خـــاک بر ایـــن دیده کـــه اسمش دیـدنیست
در مـــیان جَمعم و اما دلـــم در جای تــوست
قطعا ایـن زیـــبا تــرین،حالـــت دلــدادگیست
خـط چـــشمت مــیکُشد چــــون تــــیر غـیب
مردن از عشقت بِه از،ماندن و هر ماندنیست
بـوی مـویت میکشاند سمت خود هـر عاشقی
تا بــه تای مــوی تو هــر تاره اش ستودنیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیبا بود