جمعه ۲ آذر
کبوتر با ... باز با ... شعری از آرمان پرناک
از دفتر ☑ سپیدگاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۲۳ شماره ثبت ۱۱۲۷۸۸
بازدید : ۲۸۴ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
یاهو
با لکلکها کلکل نکن، کبوتر !
چه میفهمند آغوشِ باز تو،
یک چشم طلوع و
یک چشم غروب تو
دورانِ پروازِ کبوتر و باز رسیده
آغاز کن!
پرواز، با باز و کبوترهاست ...
> آرمان پرناک
|