جمعه ۲ آذر
هـــنر عـــشـق شعری از سجاد نخعی پور (ناخدا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۱۶ شماره ثبت ۱۱۲۷۵۳
بازدید : ۱۶۶ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر سجاد نخعی پور (ناخدا)
آخرین اشعار ناب سجاد نخعی پور (ناخدا)
|
دلشوره به من دادی،من را چه ازین خوشتر؟
هر شــــوره به دل اید،عشـــق تو به دل افتد
در شــعر هویـدا شد دلتنــــگی این عاشـــــق
مــن در دل خود دارم، ایــن بازه به ســـر اید
این عشق چنین است که،بر بــاد دهد هر کس
من رفـــته ی بر بـادم،این عشـــق چـنین امــد
ایــن اشــتر خابیده،در مـــنزل هر کــس است
دیــری که نپایـــد بــاز،بـــر مــــنزل تو ایـــــد
رخســاره به رنگ رفت و دل تاب طپیدن کرد
این منطق هر عشقست،به معشوقه خود بازد
این سـوختن و مـردن،از خـوبی ایـن راهـست
هر شــعله که میبینی،یک پـروانه به پا خــیزد
ایـنست هنر عشق که،غـم زاد و غم انگیزست
هنرمند کسـی است ،با ایـن غــم عـشـق سازد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود
در وصف حضرت عشق