اینقدَر خواب مرا عشق! لگدمال نکن!
دل بی تاب مرا عشق! لگدمال نکن
شده نیلوفر قلبم به تمنای تو باز
گُل مرداب مرا عشق! لگد مال نکن
سوره ی کوثرچشمان توشدقبله ی من
شوق محراب مرا عشق! لگد مال نکن
باتو باریده به گیسوی شبم شعر سپید
شب مهتاب مرا عشق! لگد مال نکن
روی بوم ِ دل ِ من نقش ترنج لب توست
صورت قاب مرا عشق! لگد مال نکن
واژه شداشک و بر این دفتر خاموش نشست
غزل ناب مرا عشق! لگد مال نکن
سارا رحیمی ۱۹مرداد۴۰۱