پنجشنبه ۱۷ آبان
مطلع شعر من شعری از واله مختاری
از دفتر غزلهای شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۱۵ شماره ثبت ۱۱۲۱۸۱
بازدید : ۱۸۲ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب واله مختاری
|
صد شعر نوشتم که تو با مهر بخوانی
اشعار مرا مطلعی و باعث و بانی
من شعر شدم،شعر شدم،شعر مجسم
من شعر و تو از یک غزلت نیست نشانی
هر رقص قلم از تو نوشتن به من آموخت
جاری به قلم،در دل و هم ورد زبانی
مییینمت هر لحظه و هر ثانیه اینجا
آرامشِ قبل از تب و بعد از هذیانی
از بس به خیالت همه ی عمر نشستم
لبخند لبم با غمِ دل کرده تبانی
صدجان اگرم باشد و صد دل به تو بخشم
اصلا همه ی من به فدایت،نگرانی؟؟
#واله_مختاری
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم از نگاهتون جناب خوشرو سلامت باشید🙏🌸🌹 | |
|
سپاسگزارم استاد گرامی ممنونم از نگاهتون🙏🌹🌹 | |
|
سلام و عرض ارادت جناب احمدیان ممنونم از حضورتون🙏🌹 | |
|
سپاسگزارم جناب عاشق🙏 نوش نگاهتون🌹 ممنونم از حضورتون | |
|
سلام و عرض ارادت جناب دزفولی بزرگوار سپاسگزارِ حضور و نگاهتون هستم سلامت باشید🙏🌹🌹 | |
|
سپاس از شما مهربان بانو به مهر خواندید🙏🌹❤ ارادتمندم | |
|
سپاسگزارم از لطفتون جناب کریمیان ممنونم بابت نگاه زیبای شما🙏🌹🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
و خلاقانه ای بود
موفق باشید