جمعه ۲ آذر
خدای کریم شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۱۲ شماره ثبت ۱۱۲۰۲۵
بازدید : ۱۶۴ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
درباره ذات خدای کریم
خداچی میخوره
خداچی میپوشه
کارخداچیست تویه
باکمال عضرخواهی برای آندسته از کسانی که آگاهی
ندارم تقدیم میگردد
خدا انی که میپوشد
عیب من و شماست
خدا انی که میخورد
غم من و شماست
کارخدا اینست که یک شبه
چوپان راسلطان می کند
وسلطان راچوپان می کنند
نوشته جهت حضور خوانندگان محترم
محمودفتحی چقاده
|
نقدها و نظرات
|
استاد گرامی از لطف و تیز هوشی شما سپاسگذارم همانطور که میفرمایید اشتباه تایپ بوده است | |
|
استاد محترم برادر گرامی از لطف شما سپاسگذارم | |
|
سپاس برشما دوست گرامی از الطاف شما صمیمانه تشکر میکنم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جسارتا فکر کنم اشتباهی تایپی رخ داده
املای صحیح عذر است نه عضر
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️