شنبه ۳ آذر
غربت شعری از مهدی حیدری گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ ۱۳:۵۵ شماره ثبت ۱۱۱۹۲۶
بازدید : ۱۱۶ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر مهدی حیدری گودرزی
آخرین اشعار ناب مهدی حیدری گودرزی
|
در غمت ،خیس ترین چشم جهان، چشم من است...
سینه ام، بی سر تو،خود همه سربار تن است...
سر تو رویِ سرِ سینه یِ غیر است،، ولی...
غیر من، هر که تو را خواست ،نه مانند من است
وطنت سینه یِ من بود، ز غربت برگرد...
هرکجا هم بروی جای تو آخر، وطن است...
گفته بودی ندهم جای سرت را به کسی...
غیر تو، جایگهِ سینه ی من ،در کفن است...
مهدی حیدری گودرزی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از مهر بی کران شما🌷🌷 | |
|
سپاس از حضور پر از مهر شما بانوی هنرمند گرامی🌷🌷🌷🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
سرشار از احساس
دستمریزاد