شنبه ۳ آذر
زلزله خیانت شعری از مهدی حیدری گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۴۶ شماره ثبت ۱۱۷۴۱۹
بازدید : ۹۴ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر مهدی حیدری گودرزی
آخرین اشعار ناب مهدی حیدری گودرزی
|
صبح برمیخیزی،،،،
تکه هایت به تنِ آیینه نامیزان است...
این مهم نیست ،،،،
ولی..
زیر آن قسمت آیینه که سالم مانده،،،
دو ، سه خط هست ،،،
که سرمایه یِ پایانیِ نامردان است...
(( میروم ،،،
تا که نفهمد احدی من کیستم ،،،،
کار من،،
با تو تمام است،،
نگرد ،،،
چون نیستم...))
آه،،،
ای سادهِ یِ من ،،،
ای دلِ خوش باور من،،،
بازهم خنجرِ از پشت نثارت آمد...
باز هم زلزله ای سخت به مقیاسِ خیانت آمد..
باز هم خانه یِ تو ویران است...
و شبیه دلِ من،،،
کشور من ایران است...
مهدی حیدری گودرزی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نیمایی بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
مبین مشکلات جامعه