اینم از وقتی که پا گذاشتی توی زندگیم
اونی که زخم میخوره اما پای عشق میمونه
همه ی زورشو زد تا تو بفهمی عشقشو
همه میدونن اینو، اون که باید نمی دونه
میشکونی غرورمو پای نداشته های من
زندگی اینو اونو توی چشم من نیار
اینهمه باره رو دوشم خسته ام بی معرفت
باریو بر نمیداری حداقل نشو یه بار
از چی شک داری که خوبیام به چشمات نمیاد؟
از چی شک داری که اینهمه بهونه میگیری؟
اینجوری که زندگیمونو داری جار میزنی
دوست ودشمن چجوری از میسازه تصویری؟
فکر من نیستی که دارم تو خودم دق میکنم
توی این رابطه آینده واسم کابوسه
همه ی ترس من اینه که دیگه نشناسم
تو واون عشقی که سمتش همیشه معکوسه
یادمه گفتی منو واسه خودم میخواستی
چیشده که هیچی از گذشته یادت نمیاد
ازتو چشمات نمیشه راست و دروغو فهمید
میگی این بهونه ها از عشقه از عشق زیاد
کل اعتمادمو با همه از دست دادم
همه حرف میزننو پای عمل جا میزنن
تو که میگفتی که حرفات همه عین خودتن
چیشده که بودنات حالا شبیه رفتنن
از چی شک داری که خوبیام به چشمات نمیاد؟
از چی شک داری که اینهمه بهونه میگیری؟
اینجوری که زندگیمونو داری جار میزنی
دوست ودشمن چجوری از ما میسازه تصویری؟
فکر من نیستی که دارم تو خودم دق میکنم
توی این رابطه آینده واسم کابوسه
همه ی ترس من اینه که دیگه نشناسم
تو واون عشقی که سمتش همیشه معکوسه
یاد بود بی همتای سر سپاری محض ابراهیم و اسماعیل
در برابر پروردگار
و معجزه بی بدیل سخاوت و مهربانی ذات حق تعالی
بر تمامی مهربانان مبارک باد