جمعه ۲ آذر
بوسه شعری از مسعود محسنی نژاد
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ۲۰:۴۸ شماره ثبت ۱۱۱۱۱۱
بازدید : ۱۴۵ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر مسعود محسنی نژاد
آخرین اشعار ناب مسعود محسنی نژاد
|
نه راهِ پس نه راهِ پیش
همینجا ختمِ راهَم شد
یه شعله از نگاهِ تو
تو شب تابید و ماهَم شد
همینجا آخرِ دنیاست
همین لحظه کنارِ تو
به یکباره گرفت معنا
تمامِ من از این جادو
من از این لحظه فهمیدم
که رویا جای دوری نیست
همینجاست بین دستِ ما
همین اندازه که خالیست
من از این لحظه کابوسِ
غم فردا رو خندیدم
با پروازی توی چشمات
لبای ماهو بوسیدم
همین چند لحظه پیش از تو
جهان من پر از غم بود
بهشتم بود اگر دنیام
بدون تو جهنم بود
همین چند لحظه پیش از تو
جهانم غرق حسرت بود
زمان در من گم و من هم
تمامم غرق نفرت بود
نه راه پس نه راه پیش
همینجا ختم راهم شد
یه شعله از نگاه تو
تو شب تابید و ماهم شد
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما | |
|
درود برشما | |
|
درود برشما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه ی زیباییست🌺🌺