سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    داغ هنگفت

    شعری از

    مجید خوش خلق سیما

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ۰۹:۰۱ شماره ثبت ۱۱۱۳۹۲
      بازدید : ۱۰۵   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مجید خوش خلق سیما
    آخرین اشعار ناب مجید خوش خلق سیما

    مرا با درد بنهادی و بردی سوی ویرانه
    خیانت داغِ هنگفتی ست ، صد رحمت به بیگانه
    جفا از سوی دشمن نیست ، زین رو خانمانسوز است
    نماید عاقل کُل را ، زبون و خوار ، بیچاره
    تمامِ عمر در حسرت ، میانِ شعله رقصیدم
    جهانِ بی تو هرگز نیست ، در پندارِ من خانه
    چه باید کردن از دوری ، که جان از مرگ برخیزد
    بنازم حرمتِ آن تن ، که نامش گشت دیوانه
    شگفتا هیچ نتوانم ، بگویم زنده ام یا نه
    میانِ وادیِ حسرت ،  نه آبی هست نی دانه
    هنوز هر لحظه میبینم ، تو را با مهر ، با لبخند
    نمیدانم ، گمانم نیست ، دل بستم به افسانه
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ۲۰:۲۰
    درود استاد عزیز
    بسیار زیبا و پر احساس بود خندانک
    ابوالقاسم کریمی
    دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ۰۸:۲۲
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    عظیمه ایرانپور
    دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۲۳
    درود بر شما
    زیباست خندانک
    سارا (س.سکوت)
    دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ۱۹:۰۲
    درود بر شما بزرگوار
    بسیار زیباست
    موید باشید وتندرست خندانک
    محمد حسنی
    سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ۲۰:۰۷
    درود قلمتان سبز خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0