جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
خواب دیدم یک شب ابری تو از در آمدی
با همان لبخند زیبا چشم های مهربان
نور پاشیدی دوباره بر تن شب گریه ها
گفتم از پیشم نرو تا بی نهایت ها بمان
دست هایت بر تنم طرحی ز خوشبختی کشید
آن صبوری ها همه با دیدنت بر باد رفت
غنچه های کوچک امید در قلبم شکفت
با حضورت شادی آمد غصه ها از یاد رفت
خواب دیدم خواب آرامش کنار عطر تو
در دل رویا به خود گفتم همیشه خواب باش
در کنار تو نشستن باورش دشوار بود
در دلم گفتم که دیدارت حقیقت بود کاش
با صدای مادرم صبح آمد و آن قصه رفت
سهم من از تو دگر چیزی به جز یک آه نیست
آرزوهایم همه با رفتنت پر پر شدند
در دل تاریکی ام یک قطره نور ماه نیست.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.