جمعه ۹ آذر
|
آخرین اشعار ناب علیرضا محمودی
|
سرزمینی امن و آباد و رها
بود در آزادگی پرمدعا
خصم آمد تا که ویرانش کند
بیشه را خالی ز شیرانش کند
مردمان سرزمین رستم نشان
تیره کردندروز بر گردن کشان
آرزو کردند اِحْدَی الْحُسْنَیَیْن
اقتدا کردند بر مولا حسین
جانشان کردند تقدیم وطن
جسمشان در خاک ،مدفون بی کفن
مخلصانِ راهِ حق بی ادعا
جانشان تسلیم در راه خدا
اندکی مغرض میان مخلصان
طالبِ دنیا شدند چون مفلسان
جنگ می کردند لیک از راه دور
راهی میدان شدند اما به زور
جان فدا کردند اما در شعار
دین خود را باختند در این قمار
سهم مخلص تیر، توپ و تانک بود
سهم مغرض اختلاس از بانک بود
ذات حق بر سرّشان آگاه بود
آن یکی مقبول و این گمراه بود
نیت هرکس گواهِ قصه بود
مخلصان در جنت ومغرض چه سود؟
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام. استاد گرامی. ممنون از اظهار لطفتان | |
|
سلام. استاد عزیز ، برقرار باشید و مستدام | |
|
سلام. شاعر گرامی . برقرار و پایدار باشید | |
|
سلام. بانوی بزرگوار. ممنون . پایدار باشید | |
|
سلام . بانوی گرانقدر ، سلامت و موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حکیمانه و زیبا بود