جمعه ۲ آذر
هم نفس شعری از پردیس میرزاحسین کاشی
از دفتر بهشت نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ۰۰:۰۵ شماره ثبت ۱۱۱۰۸۷
بازدید : ۱۴۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر پردیس میرزاحسین کاشی
آخرین اشعار ناب پردیس میرزاحسین کاشی
|
کنارتم تا توو سکوت
محو تماشای تو شم
تا بیشتر از قبل بتونم
عاشق و شیدای تو شم
پر بشم از عطر تو تا
احساس آرامش کنم
همیشه باید بمونی
می خوام ازت خواهش کنم
کنارمی، تو هم نفس
عشق تو همراه منه
ستاره ای توی شبام
قلب من با تو روشنه
نیمه ی رویای من
همیشه همراه منی
تویی که قسمتم شدی
دلیل هر شکفتنی
وقتی باهات حرف می زنم
دلم رو پیدا می کنم
باز خودمو هم سفر
خونه ی رویا می کنم
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس | |
|
خیلی ممنون | |
|
درود،سپاسگزارم | |
|
درود سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اشعار ترانه سراهای بنام را تجزیه تحلیل کنید و نوع نگاهشان به مسائل پیرامونی را کشف کنید 👏👏🌺🌺