جمعه ۲ آذر
تقصیر شعری از پردیس میرزاحسین کاشی
از دفتر باران نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۸:۲۷ شماره ثبت ۱۰۴۲۵۱
بازدید : ۱۸۸ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر پردیس میرزاحسین کاشی
آخرین اشعار ناب پردیس میرزاحسین کاشی
|
یه بغضی توو صدام گم شد
دلم بی تو ،چه بی تابه
بازم که قلبم تنها شد
شاید کابوسه و خوابه
دیگه رفتی ازم دوری
بوی عطرت رو گم کردم
دلم از رفتنت خونه
بدون تو پر از دردم
کجای زندگیت جام بود
چرا از قلبت بیرونم
تو که رفتی نمیدونی
هنوزم خیلی داغونم
چه جوری شد ،نفهمیدم
شاید به یکی دل بستی
تو که جونت برام میرفت
حالا فکر خودت هستی
شاید تقصیر من بوده
یا تقدیر بازیمون داده
ولی ای کاش که برگردی
پیش این عاشق ساده
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطفتون | |
|
سلام درود ،سپاس از مهرتون خیلی ممنون از نظرتون | |
|
درود بزرگوار،لطف دارید | |
|
درود ،سپاسگزارم | |
|
سلام ودرود بانو،زیبا نگاهید،خیلی ممنون
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است
موفق باشید