وجودت پُرازعطره
میخوام دلِتو تشبیه کنم ،
به تمومِ دریاهای عالَم
اما نمیشه
چونکه اونا نیستن درمقابل مهربونیات ،
حتی بقدرِ یه قطره
میخوام همه بندگیِ بنده هاتو تشبیه کنم ،
به تمومِ نمازهای عالَم
اما نمیشه
چونکه اونا درمقابلِ عظمتت ،
کمتر از یه نماز وَتْره
میخوام از بوی خوشِ همیشگیِ وجودت بگم
می بینم نمیشناسمشون
چونکه تمومِ وجودت پُر از انواعِ عطره
میخوام از ماهِ وجودت بگم ولی ،
همیشه ماهِ کاملی
ماهی که بدونِ هلال و بَدره
میخوام از بارونت بگم ولی ،
دلم تمناش خیس شدنه زیرِ اونهمه نعمات
عاشقِ رفتن به زیرِ بارون بدونِ چتره
میخوام از تمومِ گریه های عالَم بگم ،
که بارون بارون ، روزبه روز داره میباره
ولی درمقابلِ احساسِ لطیفت
همشون روو هم ، کمتر از یه سطله
میخوام باهات صحبت کنم می بینم بهترین روش ،
درمقابلِ مقامِ شامِخِت به طریقه ی رَتله
نمیدونم ، دوباره کسر اوردم برای وصفت اِی خداجون
ببخش منوکه حتی بقدرِ یه هسته ی اتم هم نیستم ،
ویلون در میونِ یه قطره
بهمن بیدقی 1401/3/20
سلام و درودها
مناجاتی دلنشین و معناپرور
سلامت باشید و درپناه یگانه خداشاد