پنجشنبه ۲۴ آبان
73 خواسته هایم شعری از امیرموسویان
از دفتر شعر 1390 نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ ۲۰:۴۵ شماره ثبت ۱۱۰۶۸
بازدید : ۸۵۷ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب امیرموسویان
|
خواسته هایم
آن قدْر کوچک اند
که به چشمِ فقیری نیز،
کوچک:
فرصتیبرایِ نمُردن.
یعنی
نانی خشک،
پنیری اندک،
برگِ ریحانی
سبز،
سُفره ای
از جنسِ روزنامه ای
باطله.
خواسته هایم
آن قدْر کوچک اند
که به چشمِ هزره ای نیز،
اندک:
آغوشی برای ماندن.
یعنی
سلامی گرم،
پاسخی به اندازه ی یک،
سَر جنباندن.
آغوشی باز
به اندازه ی یک
تحویل گرفتن،
لبخندی سرد
به اندازه ی
یک توافق
و پایانی دردناک:
به اندازه ی
اشکی که می ر یزد.
و ....
می بینی چه قَدْر
کوچک اند
این همه کَمْ هایی
که ردیف کردم؟
بزرگ اند؟!
نه .
آری تو کوچکی
درست گفت :
آن دخترکِ خیابانی.
آبادان ـ 11 آبان 1390
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.