سه شنبه ۶ آذر
دلِ عابدان را ربود شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۰۶:۱۰ شماره ثبت ۱۱۰۶۷۶
بازدید : ۱۶۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
دلِ عابدان را ربود
یه عابد بود ،
به حالِ عبادت
به وقتِ هبوط
یه قصه بود و،
یه گلدسته
یه گنبد ، کبودِ کبود
بجز الله ، در دلِ عابد هیچی نبود
حقیقت بود و،
ثبوت و ثبوت
بدونِ عبادت ،
به بیراهه میرفت جماد و جمود
بدونِ فکرِخدا ،
معنیِ حیاتش دیگر چه بود ؟
همه اندیشه ها ، بی دل و دلدار
خمود و خمود
بدونِ ایمان به حق ،
دگر صالح اینجا نبود
فقط کفر بود و،
ثمود و ثمود
آنقدر زیباست خداوند
که تا نامش آمد
دلِ عابدان را تماماً ربود
بهمن بیدقی 1401/3/16
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد گرانقدر بزرگوارید سپاس از الطاف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای خوشرو بزرگوار سپاس شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض احترام آقای فتحی گرانقدر بزرگوارید سپاس از الطاف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد گرانقدر بزرگوارید سپاس از الطاف بیکرانتان شاد باشید در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود