جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهدی شریفی مقدم
آخرین اشعار ناب مهدی شریفی مقدم
|
پشتِ پلکَت ماه دارم گیله دختر جان
معدنِ الماس دارم گیله دختر جان
دستِ آخر، یار هم دشمن... نمی بازم
حکم لازم، آس دارم گیله دختر جان
حربه میبافد کند پیرم رقیبم، نه
در لبت اکسیر دارم گیله دختر جان
با تو هرگز در مرامم نیست ترسیدن
در دلم شمشیر دارم گیله دختر جان
شیر دختر، ماهری در جنگ ای ولله
آسمان از سهمِ خشمت رنگ میبازد
وقتِ جنگیدن رسیدی شیر جنگاور
یال و کوپالت به میدان تاخت می تازد
وقتِ جنگیدن رسیدی گیله دختر جان
با خودم تک لول دارم تازه برنو جان
حبس و زندان هیچ معنایی ندارد، من
در تنت، سلول دارم تازه برنو جان !
مهدی شریفی مقدم
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف شما بزرگوار 🙏 | |
|
🙏 سپاس از شما دوست هنرمندم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.