درود و عرض احترام و ادب استاد استکی بزرگوار
***
با وعده، سرِ خرمنشان، نان نشود/
جز، ارزنِ غم، چیزی، ارزان نشود/
از روزِ نخست، بهمنی، بر ما زد/
دیگر دمشان، گرمیِ درمان نشود
زهرا حکیمی بافقی (کوتاهسرودههای اجتماعی)
ارسال پاسخ
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
(متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
ارسال پیام خصوصی
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود