سه شنبه ۱۵ آبان
وقتی کنار منی! شعری از محمدکدخدایی(عرفان)
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۹:۲۲ شماره ثبت ۱۰۹۷۰۱
بازدید : ۲۶۱ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر محمدکدخدایی(عرفان)
آخرین اشعار ناب محمدکدخدایی(عرفان)
|
وقتی تو کنار منی
برای تماشای طلوع آفتاب به دریا کنار نمی روم
برای تماشای غروب خورشید،
کنار ساحل نمی نشینم!
و کنار دشت ها
به تماشای گلهای زیبا نمی ایستم
وقتی تو کنار منی
جز تو،
کنارِ
هیچ چیزی برایم زیبا نیست!
When you are by my side!
Poet: Mohammad Kadkhodaie
When you are by my side
To watch the sunrise,
I do not go to the sea
To watch the sunset,
I do not sit by the beach!
And along the plains,
To watch the beautiful flowers
I will not stand
When you are with me,
except you
next to the
Nothing is beautiful to me!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید مهمانی رب جلیل است امروز
حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد
همیشه خرم و تندرست باشید