يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر الناز حاجیان (مهربانی)
آخرین اشعار ناب الناز حاجیان (مهربانی)
|
هیس خدای شنید!!!!
دیشب درحیاط پشتی روبه مهتاب مهریماه کفرکرد...
وتف به سرنوشتِ خود
خدای رانمیدانم!
امامن دردلم بارهاقضاوتش کردم
حتی گناهانی که تهمت بودند برجانش ، آنهارا درآشفتگیِ حالش باخودبه میدانِ جنگ بانَفسش آوردم
اوخیره به ماه بود
ومن دردرونم اورا بدنام صدامیزدم
سرانگشتش را درکنارِگلبرگهایِ بخواب رفته مهمان نوازش میکرد
ومن درتصوراتم اورا خیانتکارجلوه میدادم
بعدازکلی قضاوت
مهریماه خیره به من شد
بالحنی آرام
کنارِگوشهایم اینچنین مراتعریف کردبرایِ وجدانِ بخواب رفته ام!!!!
توبهترینی ازنوعِ خالص بودن
میشوددرکنارت هم گناه کردوهم بخشیده شد
میشودباتودررویاهایم پرسه زنم وبه جشنِ استجابت دعابدرقه کنم روحم را
باتوحالم خوب است
زیراهرزمان که دلم میگیردتواولین وآخرین نفری هستی که مرارختِ عافیتی
حتی کفری که بدرقه یِ احوالاتِ وخیمم کردم دردلم یک آرامش ازنوع پشیمانی را همراه داشت
گویی خدای آب رویِ آتش ریخته
داشتم ازخدای تشکرمیکردم ازاینکه درمیانِ اینهمه درد
توتسکینی
داشتم ازخوبیهایت برایِ وجودِغم زده ام حرف میزدم....
که تبسمی برلبانم نشاند حضورِپشیمانی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استادبزرگوارم دنیایی سپاس ازشما عیدتان مبارک | |
|
سلام استادفاضلی نژاد روشنفکر خوش آمدیدبه مهمانیِ واژه هایم زیباخواندیدبزرگوار حضورتان گلباران | |
|
سلام استادرزاعتی بزرگ وروشن بین بله متن خودیکجورعبادت است منظورم ازعبادت همان درس هایِ نهفته ایست که درخودجای داده قضاوت نفرت توبه بخشش آرامش خدای نورها دنیایی ازحضورتان سپاسگزارم | |
|
سلام استادسلیمی بزرگ ادب وشعر زیباخواندید وچه میشوداگرتمام شعرهایم آبستنِ نورهاباشند به گُمانم درآغوشِ دوستدارانِ خودجای خواهندگرفت خداراشکرکه دوستدارش بودید این متن ازتجربه هاسبقت گرفته شایددلیلِ خوگرفتنِ مخاطب بااین متن همان حقیقت هایِ درونش باشد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیاست
عیدتان مبارک