پنجشنبه ۲۴ آبان
قُرص قَمر 🌕 شعری از وجیهه رستگاری گل سرخ
از دفتر عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ۱۶:۳۱ شماره ثبت ۱۰۹۱۹۶
بازدید : ۵۵۶ | نظرات : ۵۱
|
دفاتر شعر وجیهه رستگاری گل سرخ
آخرین اشعار ناب وجیهه رستگاری گل سرخ
|
🌕🌕🌕🌕🌕
امشب ای قرص قمر 🌕
دعوت
شدی روی زمین
خوش به حال ِ
آنکه تُ
در محفلش
مهمان شدی
کرده ای بر تن لباسی از حریر صورتی
ماهِ تابان
میهمان
کیستی ؟
تُ.......
که چنین
دلبر شدی
می درخشی
خوش تر از هر شب
نگین آ سِمان
برده ای دل از همه
ای تُ مه روی جهان
زیر ِ مهتاب ِ نگاهت
پیچکان
رقصیده اند
ماهیان ِ قرمز ِ در برکه هم
صورت ِ
ماه تو را
بوسیده اند
امشب ای ماه
قدری
بیشتر
بنشین
در آغوش ِ زمین
قطعه ای از موج ِ دریا را
تو نجوا کن
به گوش زمین
عکس می گیرد زمین
از لحظه ی
خندیدنت
خنده های هر شبت را
چیده است در
قاب ِ عکس
قاب ِ تصویر ِ تو را
هر شب
به دریا می دهد.
.
✍: وجیهه رستگاری _ گل سرخ 🌹
.
موضوع: پدیده زیبای ابر ماه صورتی
✍ : بهار ۱۴۰۰
|