جمعه ۲ آذر
بر+دار الف شعری از حسن رسولی
از دفتر رسولی در حسن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ۰۰:۳۵ شماره ثبت ۱۰۸۹۰۱
بازدید : ۲۳۵ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب حسن رسولی
|
بر+دار الف
"در" بسته محبوس "در" دیوار
زبان قفل "در" سینه ام
سالها
سکوت زبان گرفته، "در" خانه ام
دری که دیگر
سودای "در" باز شده اش نیست
"فر" یاد شدنش نیست
دری که دیگر کلید +"در" خانه اش نیست
"در" در به در توست
برگرد که کلید بوسه بر لب توست
تو اشباح شده ای
حرف بزن
مگو که مرده ای
خوشگل من، دلی بر رقص بزن
"در" ظن من برقص
کلید شو
دوباره "در"یاب
" صاحب"+"خانه" را
زبان قفل ها را باز کن
"در" دیوارها پنجره کن
من دیده ام آن روز را
که ما یک+دگر را
"در" آغوش گرفته ایم
حجابی نیست
میان عشق
"در"+دانه
گندم
من خانه
مزرعه عشق (کرده ام)
"در"+نور+دیده ام
تا ابد "در"+می+مانم
"در آسمان"
بی "هیچ" قفل و کلید
"در" آغوش جانمان...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و ناب است
درشب تاریک نور مهتاب است
قاصدک نسیم بهاروسبز و آب است