پنجشنبه ۱ آذر
جنگ و صلح شعری از بابک فغفوری (پور)
از دفتر شمع خاموش نوع شعر هایکو
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ۰۴:۲۴ شماره ثبت ۱۰۸۸۶۳
بازدید : ۴۹۹ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر بابک فغفوری (پور)
آخرین اشعار ناب بابک فغفوری (پور)
|
پرچم صلح را بلند کن ،
پیران نای دویدن ندارند ،
کودکان تاب یتیمی ندارند...
........................................................................................................................
ارابه مرگ را بشکنید ،
ضحاک سیراب نمیشود ،
دیکتاتور خسته نمیشود.
......................................................................................................................................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
لذت بردم
هزاران درود برشما
شاعر بزرگوار
دیکتاتور خسته نمیشود