شنبه ۱۰ آذر
عشق حقیقی شعری از علیرضا محمودی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ فروردين ۱۴۰۱ ۱۸:۴۶ شماره ثبت ۱۰۸۶۱۰
بازدید : ۱۴۷ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب علیرضا محمودی
|
کاش می شد در هوای عاشقی پرواز کرد
رفت تا بالا و بالاتر خدا را ناز کرد
بس که ماندم در زمین آلوده دنیا شدم
کاش می شد در فلک هم زندگی را ساز کرد
عاقبت روزی از این دنیای فانی پر کشم
می روم جایی که امکان است کشف راز کرد
در قفس مانده است روح و لیک باید بشکنم
این قفس را گر بخواهم تا خدا پرواز کرد
هرچه کردم سعی در دنیا دلم بی تاب گشت
چون که در دنیا نشاید عشق را احراز کرد
هر که گوید عشق را روی زمین دریافته
یا خیال و وهم کرده یا دروغ ابراز کرد
بس عذابی می کشد روحم در این دنیا ولی
جسم را ماندن خوش است پس حیلتی آغاز کرد
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم امیدوارم سال خوبی داشته باشید. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نوروزتان پیروز
سال نو مبارک
قرن جدید مبارک
امید که تا آخر قرن خرم و خوش بسرایید
موفق باشید