يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر بهزاد بهلولی تخلص بهیاد
آخرین اشعار ناب بهزاد بهلولی تخلص بهیاد
|
ای ماه که چشمم همه ی عمر ترا قاب گرفته
مرداب دلم بوسه ای از عکس تو در آب گرفته
نزدیکتر از من به من هستی و ولی دورترینی
این ظلمت اعماق ضمیرم ز تو مهتاب گرفته
بازا و بینداز به این عاشق بی شوق نگاهی
دریای دلم بی تو بخود حالت مرداب گرفته
شعر از تو چنین وزن گرفته چه ردیفیست
با یاد فروغت غزلم قافیه ای ناب گرفته
در عشق تو عقل و دل من دست بدستند
از صلح مرا شادی بی حدی و نایاب گرفته
بر جان من از نام تو امشب چه نوائیست
مژگان ترا ساز دل انگار به مضراب گرقته
ابری که چو توری به سر ماه نشسته ست
از روشنی یار چه خوش جلوه ی جذاب گرفته
حتی به خیال اینکه بیایی بدنم لرز بگیرد
با یاد نگاهت ، رخ من رنگ ز عناب گرفته
جذابترین حس طبیعت ز خدا عشق ز جانم
برخیز که تاب از دل این عاشق بی تاب گرفته
دیریست که میگویم و از تو خبری نیست
دنیای مرا آب ولی چشم ترا خواب گرفته
|
|
نقدها و نظرات
|
درود متشکرم | |
|
درودتان سپاسگزارم از لطفی که فرمودید | |
|
درودتان زیبا سرودید سپاسگزارم نوروزتان پیروز | |
|
درودتان جناب پرهیزکار عزیز سپاسگزارم از جنابعالی که به مهربانی میخوانید توجهتان موجب دلگرمیست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان نویسا
بمانید به مهر و بسرایید
💯💯💯💯💯