پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر یخ فروش جهنم(نادرروشنی)
آخرین اشعار ناب یخ فروش جهنم(نادرروشنی)
|
روزه تولده تو إ ، مبارکت باشه عزیز ....
به یاد اون چشم سیاه،تو جاده تنهامو مریض
یادت میاد اون روزا رو،روزای با هم بودنو؟
اون شب بارونی وسرد،بهم میگفتی که نرو
حالا چی شد عزیزدل،بدون من رفتی سفر...
عکست آرومم میکنه ، تو رو خدا اونو نبر...
شنیدم اون که دوس داریش بخاطرت داد میزنه
شهر و بهم میریزه تا ،دلت یه موقع نشکنه
(یه زندگی ساختی روی،خرابه های زندگیم...
شدی دلیله همه ی،بی کسیا وخستگیم...)
( حالا بیا منو ببین ، آطل و باطل ،رو زمین
همدم تنهاییم شده ، سیگار و دود و نیکوتین)
دیگه به چشمم نمیاد،حتی یه لحظه خواب خوش
تموم بکن ترانمو....تیر خلاص ....منو بکش ....
سروده شده در 28/9/91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.