سه شنبه ۱۵ آبان
عادت بچگی شعری از مصطفی فرزین
از دفتر بایک نگاه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۲۱:۲۷ شماره ثبت ۱۰۸۱۲۸
بازدید : ۱۶۹ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب مصطفی فرزین
|
درسته عزیزم که من بد شدم
ولی باز از کوچه تون ، رد شدم
بازم مثل یک؛؛ عادت ؛؛بچگی
دوتا سنگ ریزه ، به ، پنجره میزنم
که شاید از اون، قاب؛؛نگاهم کنی
بازم مثل یک ادم ساده دل
به این عاشقت هم ترحم کنی
میخوام باز دوباره؛؛همون اسم تو
پیش اسم من ؛ نقاشی کنی
من این کنج دیوار؛؛ چقدر؛؛ سردمه؛؛نبودت عزیزم همه دردمه؛همین جام بمیرم واست؛ بازم کمه
بیا باز کن این درو؛؛ تو چشمات بخونم بگی که نرو
به پات می افتم اینجا؛؛؛اگه این کمه؛؛میرم گم میشم ؛اما؛؛ دلم روشنه
ولی تویه روزی میفهمی ؛؛؛؛؛ دلت بامنه؛
همونکه میخواستیش؛ تورو بشکنه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد باسعادت علمدار کربلا
حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام
و روز جانباز بر شما مبارک باد